Schowek - Wyszukiwarka ofert
JW Marriott Mauritius Resort (Ex. St Regis)

JW Marriott Mauritius Resort (Ex. St Regis)

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Sporty wodne, Tenis, Sport, Fitness/siłownia, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne, Parking, Wellness, Darmowe WiFi

39 910 zł / os.
termin05.06 - 13.06.2024, 9 dni
transport Warszawa / godz. 06:05, śr.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywieniepełne wyżywienie
zakwaterowaniejunior suite heritage beach junior suite
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 32 / 241 97 70
  • kom. 555 619 620
  • Pon - Pt: 10.00 - 20.00 / So: 10.00 - 21.00

Opis

Naszym zdaniem
Luksusowy hotel znanej i prestiżowej marki, pięknie usytuowany przy plaży z rafą koralową. Wyszukana architektura, znakomite restauracje, wspaniałe spa, eleganckie i obszerne pokoje w stylu kolonialnym, świetne miejsce do uprawiania sportów wodnych. 
Położenie
Na słynnym, znanym z pięknych widoków półwyspie Le Morne z legendarnym szczytem Le Morne Brabant (na liście UNESCO), południowo-zachodnie wybrzeże, przy piaszczystej plaży, ok. 60 km od lotniska, 50 km od stolicy wyspy - Port Louis, 26 km od kolorowych ziem Chamarel i Parku Narodowego Black River Gorges.    
Wyposażenie
Okazałe lobby z całodobową recepcją, restauracja Le Manoir (bufety, a'la carte, wieczory tematyczne, kuchnia lokalna i francuska), restauracja z barem na tarasie przy lagunie, restauracja azjatycka, restauracja indyjska, restauracja japońska, bar przy głównym basenie, piwniczka win, łącza Wi-Fi, butik, room-service, biblioteczka, sale konferencyjne. 
Pokoje
Junior suite - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka (wanna, kabina prysznicowa, suszarka, kapcie, szlafroki), balkon lub taras (widok na ogród), klimatyzacja, telefon, Wi-Fi, sejf, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, TV sat. Powierzchnia - ok. 65 m kw. 
Ocean junior suite - sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, sejf, Wi-Fi,  minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, TV sat, balkon lub taras, częściowy widok na ocean. Powierzchnia - ok. 65 m kw. 
Ocean Haven Balcony Junior Suite - sypialnia, łazienka, sejf, klimatyzacja, telefon, Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, TV sat, balkon z widokiem na ocean. Powierzchnia - ok. 65 m kw.   
Ocean Haven Junior Suite - sypialnia, łazienka, sejf, klimatyzacja, telefon, Wi-Fi, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, TV sat, usytuowany na parterze z widokiem na ocean. Powierzchnia - ok. 65 m kw.  
Heritage Beach Junior Suite - sypialnia, łazienka, sejf, klimatyzacja, telefon, Wi-Fi,  minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, TV sat, taras z widokiem na ocean (parter) i wyjściem bezpośrednio na plażę. Powierzchnia - ok. 75 m kw.  
Wyżywienie
BB - śniadanie w formie bufetu
HB - śniadanie (bufet) i kolacja (set menu)
All Inclusive -  śniadania, obiady, kolacje, kawa, herbata, napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe.
Sport i rekreacja
Basen główny, basen w ogrodzie, tarasy słoneczne, fitness center, kort tenisowy, tenis stołowy, niemotorowe sporty wodne (np. snorkeling, kajaki, rowery wodne, łódź ze szklanym dnem, windsurfing), sauna, łaźnia, jacuzzi, kameralne kino, zabiegi w spa, salon fryzjerski, ION Club (kiteserfing), motorowe sporty, rejsy łodzią i katamaranem, wypożyczalnia rowerów. 
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, sala sabaw, miniklub.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Wizy
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
Podróżni z innym paszportem jak polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Bezpieczne wakacje
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki